Citatum

“In my world, everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies!”

2012. május 26., szombat

Chōko (蝶子) kacsója - act 1

Na, most biztosan nagyon úgy tűnik, hogy ide kapok - oda kapok, de legalább majdnem igaz is! :D
Igen, még a pandám sincs készen, és én máris a következő project felé kacsingatok. Sajnos ma is "megmérgezett" a munkahelyem: pakolászás közben egyszer csak megakadt a szemem egy hungarocell kézen. Igen, bizony, jól olvassátok!
kicsit keskenyebb, mint az én kezem, de kellően valósághű
    
MondoConon egy drága jó barátom egy időre kölcsön adott nekem egy "nyakat", hogy tegyek arra egy nyakláncot mutiba, mert az milyen jól néz ki, mint "kirakat". Ezen háttérgondolat nyomására egy pillanat alatt ráhallucináltam a kézre a gyűrűimet, karkötőt, meg még egyebet is! És azt is tudtam, hogy természetesen jó szokás szerint Ő sem lehet pucéran az enyém.
Már egy ideje szemeztem a boltban az egyik szalvétával, de mindig elhessegettem a kísértést, mondván így is épp elég szalvéta halmozódott már fel a kézműves dobozomban. Már csak az az egy példány árválkodott belőle, és ahogy a kézről fantáziálgattam (böhöhö :D), azonnal bevillant: AZ a szalvéta kell hozzá!
a "bűnös" szalvéta
    
Úgy döntöttem, csak a világosabbik oldalt használom, a virággal és a kis pillangóval. Ekkor adtam nevet is neki: Chōko, azaz "Pillangó-gyermek" (蝶 = pillangó; 子 = gyerek). Tényleg régen volt már, hogy a découpage technikát gyakoroltam - leszámítva a már az előző cikkben is emlegetett kis kasszámat, ami előbb-utóbb bemutatásra fog kerülni -, és bizony megszenvedtem a szokatlan domborulatokkal. Néhány apró hibától eltekintve azonban elégedett vagyok az eredménnyel. Annyira nem lett gáz, mint lehetett volna! ^^" A szalvéta a kézhátra, a tenyérre és a csuklóra került. Hogy az ujjak se maradjanak érintetlenek, bőrszínű festékkel lefestettem őket. Most így néz ki a "kisasszony":
mintás kis kacsó
    
Még messze nem vagyok készen, úgyhogy ez is marad házi feladatnak a hétvégére, Segítő Panda mellé. :) (És persze már most tervezem, mi lesz a következő - két XD - "felszerelésem".) Egyelőre küldtem rá egy fényes lakk réteget, és holnap tolok rá még egyet - a biztonság kedvéért. De eddig talán túl kellemes és ízléses, így esélyes, hogy huncut mód el fogom rontani egy kicsit... nagyon... Például ezekkel:
Na, mik ezek?


6 megjegyzés:

  1. Szuper lett, nagyon illik hozzá ez a minta. :D
    A műkörmök nekem kicsit furcsák mellé ezekkel a mintákkal, de lehet pont ilyenek mennek majd hozzá legjobban. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy írtál! ^^
    Én is furcsának találom. Azt hiszem, túl szépre sikerült a körmökhöz. :D Nem tudom eldönteni, milyen lesz, úgyhogy először felteszem őket ideiglenesen, aztán meglátom. (Lehet, hogy a körmös barátnőmet fogom végül megkérni, hogy fessen hozzá illő műkörmöket.) Még egy mandzsettát is szeretnék rá, hogy ne csak úgy "kinőjön a földből". És kelleni fog valami kis talapzat is, mert nagyon PILLE (:D) könnyű.

    VálaszTörlés
  3. Hát ki kell próbálni, lehet forradalmi újítás lesz. :D
    Egyébként nagyon jól néznek ki a műkörmök is, szívesen viselnék ilyet néhanapján. *.* Így vetted, vagy te csináltad?
    Kíváncsi vagyok a végeredményre. :D

    VálaszTörlés
  4. Őszinte leszek (mint mindig :P), egy kínaiban vettem, és volt vagy 200 pénz. De olyan is. :( Mármint cuki, meg minden, de nem épp a legjobb minőség. És a méreteket sem értem. Azért vettem anno, hogy majd valamelyik conon felteszem. A saját ragasztója azonban annyira f@s, hogy mire a 10.-et feltettem, az első már esett le. :D Azóta is rakosgatom, mert kidobni nem volt szivem. :/
    Viszont most sem fogom felhasználni. Sajnos túl szélesek. :(

    VálaszTörlés
  5. Igen, azok sajna olyanok is. ^^" Bár nem sokhoz volt szerencsém, csak a kezdeti időben... Vegyél hozzá valami komolyabb ragasztót, úgy biztos nem lesz vele baj. :)
    És ha megreszelnéd kétoldalt? Igaz akkor vesztene a mintájából, de mégis használható lenne. :)

    VálaszTörlés
  6. A héten úgyis találkoznom kell a körmös barátnőmmel. Szerintem majd elé hintem a problémát. Én nem merek nekiesni a reszelővel. Ragasztóm az van komolyabb, nem lenne gond.

    VálaszTörlés