Citatum

“In my world, everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies!”

2012. november 11., vasárnap

Valami készül...

Nem fogok sokat írni, mert ez egyelőre amolyan "top secret project".
Szigorúan bizalmas, meg minden... :D
De már gyűjtögetem a dolgokat. Remélhetőleg a Holdfény Conon debütálunk velük! ;)
Egy falatot azért mutatok:
IIIIILLLLYEN KAWAIIIIII MATRICÁKAT SZEREZTEM:
(katt a nagyításért!)
Az aprókért és a halakért külön köszönet Minónak!
(már csak azért is, hogy egyáltalán arra jártunk :D)

Szabad véleményeket megosztani, hogy kinek melyik tetszik!? :P Én személy szerint a masnis koponyákat és a nyuszi-kupacot imádom! ^ᴗ^

3 megjegyzés:

  1. A nyuszik meg a koponyásak olyan cukik. *_* Nekem is kell!

    VálaszTörlés
  2. juuuj hol vetted ezt a sok cukiságot?(nem akarok tolakodó lenni,persze csak ha publikus ;) ):)))régóta vadászok ilyenekre :)

    VálaszTörlés
  3. Nem fogok mufurckodni, a Deák aluljáróban vannak ilyenek, de a koponyás pl a szomszéd illatszeres-fodrászkellékes boltból van (a hajgumis-csatos állvány alján matricákat is tartanak. :D). Szóval érdemes egyszerűen csak nyitott szemmel járni - főleg a "kacatos" boltokban. ;) Még van pár ötletem, hol nézzek körül, csak sosincs időm... >.<

    VálaszTörlés