Citatum

“In my world, everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies!”

2012. május 13., vasárnap

Bosszúálló ékszerek


Kaptam egy felkérést: egy kedves ismerősöm nagy Csillagkapu-rajongó. Ő maga küldte el nekem a Föld jelsorát, amit szintén karkötőként szeretett volna viszont látni. Kanjis munkálkodásaim kapcsán már elég sokat foglalkoztam írásjelek rajzolásával, de még magam is meglepődtem, mennyire el tud bizonytalanodni az ember, ha nem a saját terepén jár. Azért szerintem jól sikerültek, bár a háttérrel nem sokat kellett bíbelődnöm. A sorozat titlescreen-jét akartam idézni a kékekkel, és mivel férfi embernek lesz, nem is akartam túlcsicsázni.
Csillagkapus "krikszkrakszok" sületlenül

De nem csak ezen dolgoztam a héten:
Már mióta beindult az újhullámos szuperhős-láz, azóta tervezek szuperhősös cuccot csinálni. Most az Avengers miatt a Marvel hősök kerültek előtérbe, így kezdésképpen közülük válogattam: Black Widow logója (néhány ábrázolásban az övcsatján látható), Amerika Kapitány pajzsa, Iron Man "szíve", és előkaptam egy egyszerű jelet régi kedvenc mutánsaimtól is (volt még tervben egy szintén könnyű Fantasztikus 4-es logó is). A ravaszt egy kedves megrendelőm húzta meg, aki egy karkötőn szeretné viszont látni kedvenceit. Ez megadta a kezdő lökést, hogy - először gyűrűként - kipróbáljam ezeket az alakzatokat.
Marvel hősök félkész állapotban

Még a héten megcsináltam, és a hét végén ki is sütöttem őket. Sajnos egyelőre csak a "nyers" darabokról tudok silány minőségű esti képet feltenni. A kész elemekről ugyanis képtelen voltam éles képet csinálni a döglődő gépemmel. Talán holnapra feltöltődnek az elemek, és hátha tudok jobbakat lőni.
Sajnos gyanúm beigazolódott, a gyűrű sablonjaim még mindig túl nagyok, és jó egy milit le kéne csiszolnom mindről körben. Ami még hagyján, hogy fárasztó és időigényes, de félek, hogy az Iron Man-esnek a mintájáig el kell csiszolnom... egyszóval hiányozna a képekről az az egy mili. :( Azon is gondolkodtam, hogy majd megcsinálom őket kisebb verzióban, ezeket pedig elhasználom másra, vagy nem foglalatba teszem, csak ráragasztom őket egy gyűrű alapra.
Hiába, ez a zsugorka "szépsége", hogy még a kín-keserves számításaim után sem lehetek biztos abban, hogy egy lap pontosan mekkorára megy össze. :/ Azt hiszem, minél hamarabb neki fogok állni a kicsivel kisebb sablonoknak, ezektől pedig gyorsan megszabadulok, nehogy összekeverjem őket, és még egyszer túl nagy korongokat gyártsak.
Nos, új sablonok gyártására fel! És ha megvan, jöhet a többi hős! Nem csak Marvel, jöhetnek a DC-sek is! Akinek van kedvence, dobjon egy kommentet, hogy kinek a jelét viselné magán szívesen, és milyen formában: gyűrű, medál, fülbevaló, egyéb?

Challange accepted!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése