Citatum

“In my world, everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies!”

2012. május 17., csütörtök

Cats with "leoheart" pattern

Elkészültek tébolyult elmém legújabb ördögi teremtményei!
Valahol láttam ezt a huncut szív-alakú-leopárdmintát, és azonnal belém hasított, hogy ezt ki kell próbálnom! *ihlet*
A mostanában egyre több helyen felbukkanó kék-pink kombó mellett végre életre keltettem új szerelmemet: az "ÜDE ZÖLD & BABA RÓZSASZÍN"-t!
  
Így tegnap este ide lyukadtam ki:
a SÜLetlenségek...
 
Ma pedig megsütöttem (aztán hazaviszem, és az ici-pici mind megeszi... wait, what?):
agySÜLemények...
 
Ezek után már csak a megfelelő díszítés volt hátra:
befejezéSÜL... :D
 
A méretváltozást sajnos nem érzékeltettem. (Majd legközelebb egy vonalzó vagy egy öngyújtó mellett fotózok! :P) Nagyjából úgy kell elképzelni, hogy a szívek az első képen egyenként kb. 10cm x 10cm nagyságúak, míg a másodikon már csak 4cm x 4cm a méretük.
Szintén nem nagyon látszik, hogy a harmadik képen már van rajtuk két réteg fényes lakk. (Az is igaz, hogy direkt úgy fotóztam, hogy ne legyen rajtuk fény, mert akkor meg kb. csak az látszana, hogy ott egy szív alakú fény! :D)
Kapott mindegyik a háttérszínnel harmonizáló kockás masnit. (Valahol olvastam, hogy divatba jött a különböző minták együtt viselése, mint pl. a pöttyös-csíkos. CHALLANGE ACCEPTED - MISSION ACCOMPLISHED! :D Íme, a szíves-leopárdminta kontra kockák... :P) A masnikat még mindig nem ráragasztom, hanem szépen belefűzöm, és rajta kötöm meg. Nem egyszerű, főleg ilyen piciben, de így biztosan nem fog leesni (maximum kioldódni), ráadásul ha valaki más színű szalagot szeretne magának beletenni, "könnyen" megteheti. :)
Hogy kiegyensúlyozzam a háttérszín felé billent mérleget, és visszaállítsam a harmóniát, a mintázat színéből választottam a nyaklánc alapokat, melyeket fejenként 2x3 fémkarikával ráügyeskedtem a medálokra.
Ja, és hogy mit biggyesztettem rájuk felirat gyanánt?
Nos, először is: még mindig piszkál a gondolat, hogy mi lett volna ha... az utolsó pillanatban mégis meggondolom magam, és nem egyszínű feketére csinálom a kanjikat, hanem színátmenetesre, ahogy szoktam? Nem vagyok biztos benne, hogy feldobta volna, vagy inkább már túl sok lett volna? Azért döntöttem az egyszínű fekete mellett, mert a háttéren szerettem volna hagyni a hangsúlyt, az írásjelek csak azért kellettek rá, hogy ne legyenek "üresek". (Ha valakinek van építő jellegű gondolata a kanjik színességével kapcsolatban, epekedve várom!)
Másodszor: ha már a leopárdminta ihlette, hát legyen valami macskás rajtuk:
  • A dögösebbiken a felirat 山猫 - "yamaneko", azaz vadmacska (szó szerint "hegyi macska").
  • A babásabb felirata 子猫 - "koneko", azaz kiscica.
Na, ennyi volt a móka mára!
További képek, infók, munkák továbbra is a facebook-oldalamon (gy.k.: jobb oldalon az "@FB" dobozban).
Szép napot mindenkinek! ~*chuu*~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése