Citatum

“In my world, everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies!”

2014. január 31., péntek

Sengoku Basara mobildíszek


Több, mint két éve készítettem a páromnak két mobildíszt. Nagy rajongója a Sengoku Basara videójáték- és anime sorozatnak. Több kedvenc karaktere is van, de a telefon azért mégsem karácsonyfa (bár, az enyémen is öten fityegnek ^^"), így végül rábökött két névre: Azai Nagamasa (浅井 長政) és Date Masamune (伊達政宗). Ők voltak a szerencsések, akiknek a neveit felírtam a díszekre japán (kanji) írásjelekkel. A színeket a karakterek ruhái inspirálták. Akkoriban még ilyen "kocka" elemekből álló mobildíszeket, karkötőket, láncokat csináltam. Sajnos mobildíszként nem bizonyultak tartósnak. A sarkakban lévő lyukak gyenge pontok, és a mobildíszek elég sok mechanikai hatásnak vannak kitéve nap mint nap (zsebbe be, onnan ki, asztalra le, táskába be, stb), ehhez képest remekül bírták - olyan egy-másfél évig (nekem sok, boltban vett díszem ennyit se bírt). Aztán egy-egy sarok lepattant, és onnantól végük volt.

Persze, megígértem, hogy megcsinálom őket újra. De akkor már egész máshogy láttam a zsugorkás technikákat, és valami strapabíróbbat akartam, és szebbet is. Közben beígértem neki egy harmadikat is (mint amolyan "kamat"), Akechi Mitsuhide (
明智 光秀) nevével. De csak nem jött az ihlet. És sajnos igaz, hogy ha az ember eladásra, megrendelésre is készít, hajlamos a szeretteinek ígért dolgokat háttérbe, egy "örökös várólistára" helyezni. :(
Így esett, hogy több, mint egy évet kellett várnia míg végre időm is volt, kedvem is volt (nem mondom, hogy nem kellett a nógatás >.<), és még némi ötletem is akadt. Így végül fúziós technikával, teljesen új, részletesen kidolgozott sablonokkal, megalkottam ezeket:


Az "új generációra" csak a családnevek kerültek fel, a hátterek mintázatát pedig maguk a karakterek ihlették (családi címer, ruházat). A fúzió ugyan nem lett tökéletes, de azért masszívnak tűnnek. Mindegyik kapott egy színéhez illő csengettyűt, és mobildísz-zsinórt.
Ezen a képen talán jobban látszik a fúzió 3D-s hatása:


Legyen kerek a történet? Kiderült, hogy az új (okos) telefonjára nem is lehet hova mobildíszt akasztani... *facepalm* :DDD

Fúziós technika tutorial: ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése