Citatum

“In my world, everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies!”

2012. július 12., csütörtök

Dobozkák - round #1

Imádom, hogy a munkahelyem mindig megihlet. Valahol persze fárasztó, mert így amint hazaérek, ott is nekiállok "dolgozni". Szerencsésnek tudhatom magam, hogy mindkettőt szeretem - a "civil" munkámat és a "banzaikodást" is -, de az, hogy egyik gépszíj kap el a másik után, néha teljesen kimerít.
Még a múlt héten történt, hogy rendbe tettem a scrapbook papírokat (kétszer is >.<), és elvarázsolt az a sok-sok szebbnél szebb minta. Nem bírtam ki, hogy ne öntsem formába őket!
 Mivel lassan közeleg a MondoCon - ahol ismét személyesen lehet vásárolni a standomnál -, arra gondoltam, hogy azoknak, akik esetleg nem maguknak, hanem barátnőnek, kedvesnek, testvérnek, stb vesznek valami apróságot ajándékba, azonnal lenne mibe belepottyantani azt. Így megússza a csomagolást az, aki nem szeret, nincs ideje, nem elég kreatív vagy ügyes a csomagoláshoz - esetleg szimplán lusta. :P
Hát nagy nehézségek közepette kiválasztottam 1-2 lapot - TÉNYLEG nehézség volt: egy kb. 30 tételes listából szűkítgettem a kört ^ᴗ^ -, és nekiestem a "gyártásnak".
 A legtöbb dobozhoz (2 kivétellel) kísérő cédula is készült. És hogy ne legyenek olyan egyszerű, papírból kivágott dobozok, a többséget (1 kivétellel) feldobtam egy kis 3D fűszerezéssel. Néhol a saját minta "áll ki a síkból", néhol plusz virágot, szívet, madarat tettem rá, pici 3D-s kockaragasztóval. A kísérőkre 0,6-os gumis damilt kötöttem, mert ezt találtam a legpraktikusabbnak. Így nem kell még annak a színéhez is igazodni, mivel átlátszó; és rugalmassága miatt könnyű lesz a dobozokra "szerelni".
 Miután az első sorozat elkészült, a hétvégén elmentünk egy wellness-üdülésre, ami nagyon jól jött (mielőtt bárki azon kombózna, mekkora lábon élek, elárulom, hogy kaptuk az üdülést, és nekem egész nyárra ennyi volt a nyaralás). Ha csak 2-3 napra is, de kikapcsoltam az agyam, facebookot talán napi egyszer néztem, e-mailt egyáltalán nem (nem is nagyon volt netem :D). Sajnos néha erőszakkal kell rávenni a pihenésre... :/ De a lényeg, hogy a hét elején hazaérve kipihenten, újult erővel vetettem magam a munkába. És megszületett még két doboz sorozat. Egyelőre többet nem készítek, mert félek, hogy a nyakamon maradna. :D
Közben persze a zsugorka-projectek is futnak, csak azokról még nem készült kép, és még elég sok "félkész" állapotban van. De még a con előtt lesz róluk bejegyzés!
Most íme, a fotók a dobozokról. Elnézést a képminőségért, de szokás szerint nem bírtam kivárni a reggelt, és este fotóztam. Azért talán kivehető, hogy kb. milyenek lehetnek. A "fülesek" cca. 2x5x9 centisek, a "pentagonok" átmérője kb. 6 cm, magasságuk 2 cm.

     
 ~ Bo-Bunny's Back to Backs - Alissa So Cute ~
   
~ Bo-Bunny's Back to Backs - Alissa Look At Me ~
     
 ~ Bo-Bunny's Back to Backs - Flirty ~
      
És a végére a kedvenc "triumvirátusom": Truly-Madly-Deeply
~ Bo-Bunny's Back to Backs - Flirty ~
      
És akkor mára búcsúznék is egy stilszerű zenei aláfestéssel, ami mindig mosolyt csal az arcomra, és bugit a lábamba! :D
Ez Skanga és a "Truly, Madly, Deeply"
     
    
"Truly - hooked on you
Madly - stuck on you
Deeply..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése